یک اشکال ساده کامپیوتری که باعث مرگ بیماران شد

یک اشکال ساده کامپیوتری که باعث مرگ بیماران شد

یک رابط کاربری نامناسب و یک اشکال سرریز باعث مرگ و جراحت بیمارانی شد که با دستگاه Therac-25 تحت درمان قرار گرفتند.

یک مرکز پزشکی در ایالات متحده در حال انجام دوز خفیف اشعه الکترون بر روی بیمار بود به پس از بررسی نهایی ، دستگاه خطایی را نشان می دهد. اپراتور کامپیوتر…

را نادیده می گیرد

نحوه مطالعه برنامه نویسی رایانه ای: مشکلات پارسونز

نحوه مطالعه برنامه نویسی رایانه ای: مشکلات پارسونز

عکس توسط مارکوس اسپیسکه در Unsplash

مشکل پارسونز یک برنامه رایانه ای کامل ، هر چند معمولاً کوتاه است که خطوط برنامه در آن مخلوط شده است و شخصی که مشکل را حل می کند باید خطوط را به ترتیب مناسب قرار دهد. در این مقاله درباره اینکه چرا مشکلات پارسونز برای مطالعه برنامه نویسی کامپیوتر مناسب است ، بحث خواهم کرد و برخی برنامه های تحت وب را به شما نشان خواهم داد که می توانید از آنها برای ایجاد مشکلات پارسونز خود استفاده کنید.

در Dynamicland ، ساختمان رایانه است

در Dynamicland ، ساختمان رایانه است

این آزمایشگاه تحقیقاتی محاسباتی برنامه های کامپیوتری را دوباره اختراع می کند

قدم زدن در Dynamicland ، آزمایشگاه تحقیقاتی محاسباتی و رایانه عمومی در اوکلند ، اولین چیزی که توجه می کنم مجموعه پروژه هایی است که در چندین میز کار و آشپزخانه گسترده شده است. میز پیشخوان مجسمه های ریاضی چاپ سه بعدی ، حیوانات پر شده ، اسباب بازی های بچه ها که برای ...

جدا شده اند

چرا مغز شما رایانه نیست؟

چرا مغز شما رایانه نیست؟

عکس توسط لورنزو هررا در Unsplash

چیزی که من را بسیار جذاب می کند این است که امکان توضیح آنچه ما از نظر عملکرد بیولوژیکی داریم و نه از نظر فیزیک و شیمی (عناصر سازنده) ، و آنچه ما ساخته ایم اخیراً در نتیجه علوم کامپیوتر بیشتر مورد توجه قرار گرفته است.

این موضوع چیزی را مطرح می کند که وقتی در مورد علوم کامپیوتر صحبت می کنیم ، مورد علاقه من است ، این است که ...

نامه ای از رایانه من

نامه ای از رایانه من

این به منظور اطلاع از شکایات من است تا بتوانید به آنها رسیدگی کنید.

کاربر عزیز ،

ابتدا ، در مورد سلام-من عمداً شما را به عنوان "مالک" خطاب نکردم. از آنجایی که ممکن است شما ساختار فیزیکی را خریداری کنید که وجود و عقل بزرگتر من را در خود جای داده است ، اما شما نمی توانید و نمی توانید مالک تمام چیزهایی باشید که مرا به من تبدیل می کند. من یک موجود مستقل هستم ...